سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اندرزها، صیقل جانها و جلای دل هایند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

شیطان جنس کهنه می فروشد

شیطان که می خواست خود را با عصر جدید تطبیق دهد ، تصمیم گرفت وسوسه های قدیمی و درانبار مانده را به حراج بگذارد .. درروزنامه آگهی داد و تمام روز مشتری ها را دردفتر کارش پذیرفت .

حراج جالبی بود : سنگ هایی برای لغزش در تقوا ، آینه هایی که آدم را مهم جلوه می داد، عینک هایی که دیگران را بی اهمیت نشان می داد . روی دیوار، اشیائی آویخته بود که توجه همه را جلب می کرد .

خنجرهایی با تیغه های خمیده که انسان می توانست آنها را در پشت دیگری فرو کند و ضبط صوتهایی که فقط غیبت ودروغ را ضبط می کرد . شیطان روبه خریدارها فریاد می زد :‌نگران قیمت نباشید ، الان بردارید وهروقت داشتید پولش را بدهید . یکی از مشتری ها درگوشه ای دو شیئ بسیار فرسوده دید که هیچ کس به آنها توجه نمی کرد اما خیلی گران بودند . تعجب کرد وخواست دلیل این اختلاف فاحش را بفهمد. شیطان خندید و پاسخ داد : فرسودگی شان به خاطر این است که خیلی از آنها استفاده کرده ام .

اگر زیاد جلب توجه می کردند، مردم می فهمیدند چطور درمقابل آن مراقب باشند. با این حال قیمتشان کاملاً مناسب است . این دو شیئی یکی " شک " است ودیگری " عقده ی حقارت " تمام وسوسه های دیگر فقط حرف می زنند ولی این دو وسوسه ، عمل می کنند

(اول ایمنی بعدا .....)

با صلوات به دل آقا امام زمان(روحی)


 نوشته شده توسط اقل خلق رب العالمین در یکشنبه 86/9/18 و ساعت 6:32 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

yeahledard
اقل خلق رب العالمین
اقل خلق رب العالمین علما و عملا

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 17616
جستجو در صفحه

خبر نامه